Μονοήμερη απόδραση στις Σέρρες…

Σιδηροδρομικός Σταθμός Σερρών
Είναι Μάιος και έχω ανέβει Θεσσαλονίκη για ένα γάμο. Φεύγω Παρασκευή και ταξιδεύω όλο το βράδυ με το νυχτερινό τρένο. Το Σάββατο βολτάρω στην αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη, το βράδυ γίνεται ο γάμος και Κυριακή πρωί εγώ κι ο φίλος μου -με όλη την τρέλα που μας διακατέχει- έχουμε πιάσει θέση στο ΚΤΕΛ με προορισμό τις Σέρρες!
Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Μακεδονίας και ιδιαίτερα προσφιλής στους φοιτητές καθώς φιλοξενεί το Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας μα και το Τ.Ε.Φ.Α.Α. Σερρών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για μία πόλη σύγχρονη, με έντονη ζωή. Η διαδρομή με το τρένο, μου δίνει την ευκαιρία να πάρω μια γεύση από την ευρύτερη περιοχή του Νομού και ειδικά από τα υπέροχα φυσικά τοπία. 

Επιβλητικές βουνοκορφές, καταπράσινες κοιλάδες και λίμνες. Εδώ βρίσκεται και ένας από τους σημαντικότερους υδροβιότοπους της Ελλάδας, αυτός της λίμνης Κερκίνης. Στα αξιοθέατα της ευρύτερης περιοχής συγκαταλέγονται το σπήλαιο Αλιστράτης, τα Ιαματικά Λουτρά Σιδηροκάστρου, το χιονοδρομικό κέντρο του Λαϊλιά, το οχυρό του Ρούπελ στα σύνορα με τη Βουλγαρία αλλά και η προσφάτως επίκαιρη Αμφίπολη. Ο Νομός περιλαμβάνει αρκετά ενδιαφέροντα χωριουδάκια, ενώ η πόλη των Σερρών έχει κι αυτή τα δικά της αξιοθέατα, όπως ο πολύ γραφικός Σιδηροδρομικός Σταθμός, το νεοκλασικό κτήριο της Νομαρχίας των τελών του 19ου αιώνα, ο Κουλάς, δηλαδή η Βυζαντινή Ακρόπολη, καθώς και κάποια ισλαμικά τζαμιά, χαρακτηριστικά κατάλοιπα της οθωμανικής Τέχνης.  
Τις λίγες ώρες που έχουμε στη διάθεσή μας μέχρι να πάρουμε την αμαξοστοιχία για την επιστροφή στην Αθήνα, βολτάρουμε στον πεζόδρομο και χαζεύουμε τις καφετέριες και τα μαγαζιά.

Πεζόδρομος με καφετέριες στις Σέρρες


Κάνουμε στάση για έναν δροσιστικό freddoccino και μερικές παρτίδες «Uno» στο «Εν Σέρραις», ενώ για μεσημεριανό επιλέγουμε το γωνιακό «Καθ’ Οδόν», δίπλα στην Πλατεία Ελευθερίας. Χορταστικά πιάτα, ποιότητα και καθαριότητα, λογικές τιμές. Μην παραλείψετε να δοκιμάσετε την ξακουστή σερραϊκή μπουγάτσα
Αφήνω ανοιχτούς τους λογαριασμούς μου με τις Σέρρες. Δεν είχα αρκετό χρόνο για να γνωρίσω καλά την πόλη και είμαι σίγουρη ότι έχει πολύ περισσότερα να μου προσφέρει σε κάποιο επόμενο ταξίδι μου στο Βορρά...  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παραδοσιακή πολωνική σούπα zurek

Τι είναι το kaymak και πώς μπορούμε να το φτιάξουμε;

Szentendre: Το χωριό των καλλιτεχνών

Γλυκιά πατσαβουρόπιτα Λέρου

Οι ιστορικές πλατείες της Ρώμης